pátek 1. srpna 2014

UVOD

Scooter Longjia Raptur 125


Celé tyto stránky vznikly volnou motivací jiných blogů a diskuzních fór. Především proto, že hodně informací jsem získal právě na těchto webech a také proto, že některé blogy hltal jedním dechem a byly neocenitelným zdrojem návodů a inspirací.
A pak také proto, že si to chci vyzkoušet, a pak třeba také proto, že se některé mé zkušenosti a "objevy" budou někomu hodit, jak se právě hodily mně.

Motorky jsem už nějaké měl ... :-) takže mi svět ze sedla jednostopého vozidla nebyl tak cizí, no to je slabé vyjádření, docela výstižnější by bylo říci: tento svět mně uchvátil. Ta neskutečná svoboda prostě je nepopsatelná a některé mé cesty určitě stály za to a dodnes bych je dal klidně znovu. Pominu-li prvotní začátky v autoškole na 50ccm a poté i při zkouškách na skupinu A o mnoho let později, nikdy jsem motku nevlastnil. Celé se to povedlo zrealizovat vlastně až o 23 let později, kdy jsem v patnácti dělal skupinu M. Celé se to semlelo velice rychle a já mohl sednout tento nádherný strojek:

Takže prostě klasika: první GrosseGlockner, poprvé v Itálii na motorce - San Marino, první orientační motozávody (znalí ví :-D ) ale hlavně: toulky po Vysočině a po Slovensku, kam to mám kousek z Brna. Mimochodem, už tehdy jsem zaslechl něco o Geocachingu, ale o tom později. A pak se to zase celé nějak zamotalo a semlelo a já najednou seděl na trošičku větší motorce :


A to bylo ... Iné kafe ... :-) tomu jsem říkal fakt pohodové vyjížďky ... dneska tedy už vím, že někdy by se vyšší rychlost hodila, prtž ty dálniční přesuny někdy byly fakt o ničem, a maximálka 140km/h byla fakt utrpením, ale prostě každý styl má svoje... Takže s ní například Berchtesgaden a Orlí hnízdo, Alpy, zase Alpy, Faker See a další velice důležité mílníky na cestách do Mekky motorkářova ráje ... :-)

No a pak se to celé zase tak nějak celé semlelo, zamotalo ... a potkalo mne pár životních kotrmelců - s některými doslova a do písmene a já na dlouhé 4 roky byl bez největší lásky motorkáře ... jednostopého stroje :-/

No, jednoduché to opravdu nebylo, co šlo, muselo se prodat, přesto po té opravdu, ale opravdu dlouhé době se naskytla možnost, a i přes investiční krizi do volnočasových prostředků, jsem měl možnost výběru a jsa přísně vázán limitními hranicemi finančních možností, jsem volil dle zásady : Objem ničím nenahradíš a ihned jsem sáhnul po nejschůdnější možnosti, jak ihned sednout na dvoukolé vozítko - Raptur 125ccm:



Žádné komentáře:

Okomentovat